Meggyőződésünk, hogy a vállalatok a legnagyobb hatású társadalmi szereplők. Életünk és gyermekeink életének minősége múlik rajtuk. Természetes és épített környezetünket, emberi kapcsolatainkat, egészségünket befolyásolják, nap mint nap. Mindenki felelős. Tulajdonosok, vezetők, munkatársak, fogyasztók, hatóságok, közintézmények, média, üzleti és civil partnerek. Tanácsadók.

 A feladat, hogy közösen találjunk válaszokat a 21. század legnagyobb üzleti kihívására: arra, hogy miképp tegyük a társadalmi értékeket az üzleti működés részévé. Mi abban támogatjuk ügyfeleinket, hogy azonosítsák, felmérjék, majd párbeszédet folytassanak érintettjeikkel, és végül a válaszokat velük együtt találják meg. Hatékony és sikeres márkát építeni, jól működő és az érintettek számára „jó érzést” kínáló vállalatot létrehozni és működtetni, eredményes stratégiai kommunikációt folytatni akkor lehet, ha hatékony eszközök állnak rendelkezésre a menedzsment számára. A vállalati felelősségvállalás sikere annak hatékony és megalapozott menedzsmentjén múlik. Így a társadalmi felelősségvállalást a kockázatok kezelése mellett ügyfeleink az üzleti értékteremtés egyik legfontosabb eszközévé tehetik.