Megerősítette regionális piacvezető szerepét a Braun & Partners Network

A Braun & Partners Network varsói irodájának megnyitásával megerősítette regionális piacvezető szerepét a CSR és stratégiai kommunikációs tanácsadói piacon. A Braun & Partners Network hálózata immár négy országra terjed ki a régióban, Budapest mellett Bukarestben, Szófiában és Varsóban segítik a vállalatokat abban, hogy CSR tevékenységük menedzsmentjét hatékonyan, a nemzetközi jó gyakorlatoknak megfelelően szervezzék és irányítsák.

A Braun & Partners varsói irodájának megnyitásával lezárult a vállalatcsoport regionális építkezésének első időszaka. A Braun & Partners Network így a régió négy országában, Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában és Magyarországon nyújt hatékony, nemzetközi tudáson és tapasztalaton, egységes filozófián és módszertanon alapuló CSR [Corporate Social Responsibility – Társadalmi felelősségvállalás] menedzsment szolgáltatásokat és stratégiai tanácsadást helyi és a régióban jelen lévő multinacionális vállalatok számára.

A regionális piacvezető CSR és stratégiai tanácsadó Magyarország és Bulgária után Romániában és Lengyelországban is folytatja a CSR piac fejlesztését. Azonos módszertanra épülő szolgáltatásokkal, a GRI [Global Reporting Initiative] helyi piacokra történő bevezetésével, az Accountability nemzetközi CSR think tank módszertanára épülő, vezető vállalatok CSR teljesítményének rangsorát összeállító értékelés elkészítésével ösztönzi és segíti a vállalatokat. A sikeres magyarországi bemutatkozás után pedig ezekben az országokban is elindítja a GRI alapú rövid jelentések bemutatására szolgáló Good CSR programot.

A most megnyitott Braun & Partners Polska vezetője Michal Dzoga, a lengyelországi CSR piac vezető személyisége. Michal korábban a Deloitte CSR divízójának vezetője, a TPSA [Telekom Polska] CSR vezetője, illetve Kwasniewski elnök CSR és társadalmi programjainak irányítója, az elnök főtanácsadója volt. A Braun & Partners Romania irányítója Diana Untaru, a Citibank romániai leányvállalatának korábbi CSR vezetője. Bulgáriában a vállalat még 2008-ban jelentette meg a GRI bolgár nyelvű változatát a fenntarthatósági jelentések elkészülésének támogatására, valamint a vezető bolgár vállalatok elszámoltathatósági teljesítményét értékelő Accountability Rating Bulgáriát.

A vállalatcsoport vezetője, Braun Róbert a regionális fejlesztés irányítása mellett részt vesz az Accountability nemzetközi CSR think tank stratégiájának kialakításában, a Good CSR program esetleges angliai, németországi és dél-koreai bevezetésében, valamint egyik szerzője a UNDP és az EU által, a CSR terjesztését szolgáló regionális alapkutatásnak.

A vállalatcsoport a régió három országában készített kutatása megerősítette az érintettek, elsősorban a fogyasztók és munkavállalók érdeklődését a CSR iránt, és jelezte a vállalatok számára, hogy a vállalatok CSR teljesítménye, elszámoltathatósága e régióban is a vállalati reputáció, hatékonyság és üzleti sikeresség egyik kiemelkedő eszköze és mérőszáma. A kutatás szerint Bulgáriában a lakosság 58 százaléka, Magyarországon 48 százaléka, Lengyelországban pedig 46 százaléka várja el a vállalatoktól, hogy tulajdonosaik mellett más érintettek, így a munkavállalók, a társadalmi szervezetek, a fogyasztói érdekképviseletek értékeit is vegyék figyelembe üzleti döntéseik során. Mindez illeszkedik ahhoz a nemzetközi trendhez, amely a CSR teljesítményt, a felelős működést és az erről szóló érintetti beszámolót kiemelkedően fontosnak tartja az üzleti siker tekintetében.

B&P BrandAktív néven alapít közös céget a B&P Social Branding és a NetAktív

Stratégiai együttműködésről és közös vállalat létrehozásáról szóló döntést jelentettek be a a B&P Social Branding márkaügynökség és a NetAktív kommunikációs ügynökség tulajdonosai. B&P BrandAktív néven jön létre az a stratégiai kommunikációs és márkaügynökség, amely a két vállalat tudására, tapasztalatára és gyakorlatára alapozva kínál partnereinek márka- és reputáció-menedzsment szolgáltatásokat... Tovább